Busakkk Merhaba kızlar 19 haftalık hamileyim ama hiç iştahım yok sırf halsiz kalıyorum ilaç kullanıyoruz çocuk besinsiz kalmasın diye zorla yiyorum. Önceki haftalarda iyi yiyordum aslında ama benim gibi olan var mı merak ettim
kahvesever__ Busakkk ilk 3 ay bende öyleydim ama şimdi şükür düzeldim zamanla düzelirsiniz inşallah 🙏
hilalmevsim_3467 Busakkk 18-20 haftalar arasında bende iştahsızdım sonradan düzeldi sizinde düzelir merak etmeyin