Busra032 Kizlar Çarşamba günü 2li teste gidicem cinsiyetine ogrenebilirmiyim bu haftada veya aranızda öğrenen oldumu gittiğinde 🙈🥰
Ayazinannesii Busra032 ben 16 haftalıkken öğrenmiştim kontrole gitmeden öncede çikolata yedim😂 bir dönmüş ama tam cinsiyeti gördük
Azra_Mom Busra032 16 olana kadar tam öğrenmeyi bekleme canım ya %100 en erken 16 da söylüyor doktor ben 16+4 te öğrenmiştim
Busra032 Mevaninannesiii inşallah gösterir 🙈 yani bu haftada kesin söylemiyorum doktorlar erkek veya kız gibi görünüyor diyorlarmış 🙈
Busra032 Ayazinannesii ne güzel canım 🥰 bir şey daha sorucam 2 li tarama testi için kan falan vericekmisim aç mı gitmem gerekiyor 🙈
Busra032 Dilarasoysal az önce sordum birine ama cevap vermedi 2li tarama testi için kan vericekmisim sanırım açmı gitmem gerekiyor beni bilgilendirirmisiniz 🙈🙈❤️
Yanne Busra032 hayır canım bende yeni yaptırdım. Cinsiyeti öğrendim ve tok olman gerekiyor yoksa ikilide çok rahat gözükmüyor dedi doktorum tok olman daha iyi.
Livan Busra032 benim gittiğim doktor 11 haftalıkken kesin sonuö olarak söylüyormuş daha önce gidenlerden duydum
Busra032 Livan sanırım erkek oldumu kesin diyorlar ama kız diyip bı kaç hafta sonra erkek diyenlerde olmuş neyse çok umutla miyim ben o zaman 😄
aybukesen Busra032 2li taramada radyoloji doktorlari anliyormus ama söylemiyo bazıları siz yinede sorun ben14 de ögrenmistim