KemalFatosPolat bana doktorum sanciya eşlik eden kanama akıntı falan yoksa boşa gelme dedi bebek haraketleri iyi oldukça sıkıntı yok dedi benim doktorum sık sık bakmayı doğru bulmuyorum dedi canım hep ayda bir geldim 36 haftalık oldu daha nstye hiç almadi bu sefer bakalım belki alir