34ferdadmrsy_ 35+1 günlüğüz ve ne yesem geri çıkıyor prilam dr hapını kullandıgım halde mide bulantısı oluyor neden kaynaklananilir ? Özellikle kan kapını içtiğimde çok kötü oluyorum 🤦🏽♀️
34ferdadmrsy_ Asyaayaz1 ayy başlardada çok çektim son aylarda olmaz dediler bende hepsi var 🤦🏽♀️😅 yaramaz bir kızım var