elifanne7 Resckn İlk gebeliğimde 4 aylıktım sütyenimin dışına kadar ıslanırdı Bunda doğuracağım sadece sıkınca bi kaç damla geliyor
Asyaveannesi36 Resckn hamileyken hiç ellemedim erken doğumu tetikler diye doğum yaptıktan hemen sonra geldi
Resckn 1999luanne ya bende korktum bi sorun var diye 26. Haftayım gelmedi diye kendi kendimi yiyordum
bykarakan Resckn ben 36+1 de doğum yaptım o zamana kadar hiç gelmedi sezeryan günü damla damla geldi ertesi günede arttı işte damla şeklinde kalmadı