Benim doktorum Dr hasan urcuyu önerdi yanlış hatırlamıyorsam antalyada hastalık tanı merkezi var radyolog orda yaptırdım 500tlydi ama beni doktorum gönderdiği için 350tl ödedim. Problem çıktı 31de o yüzden gittim ayrıntılı yapıldı tekrardan ondan önce kendi hastanemde yaptırmıştım 170tlye