Aşırı kusma ve bulantı şikayetiyle hastaneye yatisimi yaptılar o sırada yapılan tahlilerde hipertroid çıktı 😔 tsh düşük ve t3-t4 yüksek çıkınca doktor ilaca başladı. Çok korkuyorum şimdi ilacın bebeğe yan etkisi olur mu diye. Yaşayıp tecrübe eden var mı bu durumu 😔😔😔