Benim de kız ama canım hiç tatlı çekmedi aşerme zamanlarında, aksine tatlıdan tiksindim ve hep acı ekşi şeyler çekti canım. Saçlarımın ise hiç bu kadar canlı ve az döküldüğü zaman olmamıştı 😁
Mide bulantım yok denecek kadar azdı, sadece sabaha karşı oluyordu. Yani o yüzden hiç inanmıyorum ben bu cinsiyet-belirti ilişkisine. Herkesin kendi bünyesiyle alakalı bir durum, cinsiyetle değil.