mommyciks Arkadaşlar gidip memnun kaldığınız doktor tavsiyesi istiyorum muayene ücreti çok uçuk olmayan
Gzmmmmmm11 mommyciks İstinye üniversitesi medical park hastanesine atlaz hocaya gidiyorum çok memnunum
Selindora mommyciks Bende eyüpte oturuyorum. GOP Medicalpark gidiyorum ücreti 285 di. Bu sene ilk defa haftaya gideceğim kaç para oldu bakalım🥺 Atlaz Ismailova diye bir doktor çok tatlı güler yüzlü. Whatsappdan herşeyi yazıp sorabiliyorum. Sadece normal doğum için şöyle bir durum varmış sanırım. Doğumunda hangi doktor hastaneyse o doğumunu yaptırıyormuş. Seni takip eden olup olmaması şans artık.Balat hastanesindede Mehmet Bey var. Kendisi ayrıca riskli gebelik uzmanı çok iyi bir doktor. Ama ücreti biraz daha pahalı sanırım. 5 arkadaşımın doğumunu kendisi takip etti hepsi çok memnundu
mommyciks Asyaayaz1 teşekkürler güle güle büyütün bebeğinizi 🥰 muayene ve doğum ücreti hakkında bilginiz varmı acaba
Ahgd Asyaayaz1 merhaba bende Aygun hanımın hastasıyım doktordan bende cok memnunum ama henüz doğum yapmadım🙄 Hastanedeki odalar falan nasıldı doğum süreciniz
Asyaayaz1 mommyciks amin teşekkür ederim 6 ay oldu doğum yapalı muane ücreti o zaman 120 tl di yine aynımı bilgim yok hastaneyi arayıp sorabilirsiniz normal doğumum 2200 dü sezeryan 3 bindi .evet numarasını veriyor detaylı şekilde her bilgiyi veriyor Aygün mammadzade instagramdan profilini inceleyebilirsiniz çok tatlı bir insan🌸
mommyciks Asyaayaz1 çok teşekkür ederim bilgiler için. Takibe attım Dr a . hastaneyi de arayıp bilgi alacağım inşallah orasida çok ucurmamistir fiyatları 🤗
Asyaayaz1 Ahgd 4 4 lüktü desem yeridir ben çok memnun kaldım doktor ayrı ilgilendi ebede çok ilgili sürekli spor vs yaptırdılar yatmak yok o biraz yorucu tabi🤣
Ahgd mommyciks geçen ay gittiğimde zam gelmişti 165 TL olmustu muayne ücreti yılbasından sonra da geldi mi bilmiyorum henüz muayne zamanım gelmedi😀
Ahgd Asyaayaz1 yaa öyle mi sevindim suan😂 inşallah bende sizin gibi doğum sonrasında da memnun kalırım
Selindora Gzmmmmmm11 Bende Atlaz hanıma gidiyorum genel olarak memnunum ama sadece şunu sizde yaşadınız mı. Takip konusunda biraz yetersiz kalıyor. Sistemde yazmıyormuş gibi herşeyi bana soruyor. Kuzenimde ona gidiyordu bu yüzden bıraktı.
mommyciks Selindora Medical Park in zamli fiyatları baya yüksek olmuştu sanırım burda denk geldim bir kaç gün önce . Muayene 250 TL geçmezse iyi olur diye düşünüyorum . Bir defa Avrasya hastanesi ne gittim ama doktorla ilgili olumsuzluklar yuzzunden caydım . 25 haftalık olduk artık doktorum netlessin istiyorum 🥺 teşekkürler bilgiler için hayırlı doğumlarimiz olsun inşallah 🤲
Gzmmmmmm11 Selindora yok gerçekten hiç bir sorun yaşamadım hatta çok çok ilgili ben biraz kaprisli ve pimpirikliyim beni çekebilen tek doktor😂 gece gündüz yazarım anında cevap verir siz hala gidiyormusunuz belki denk gelmişizdir
heyecanlibekleyis987 GOP Avrasya hastanesi, Mete Hocayı kesinlikle tavsiye ederim. Çok samimi, ilgili bir doktor. Ücreti de gayet makul
mommyciks heyecanlibekleyis987 Avrasya da başka bir Dr a bir defa gittim aslında hastanenin yeni ve temiz olusu da beni oraya çekiyordu ama istediğim gibi bir Dr bulamadım . Siz doğum yaptınız mı kendisinde acaba
heyecanlibekleyis987 mommyciks ben kendisinde doğum yapmadım, muayenehanelerde kan uyuşmazlığı iğnesi vurulamadığı için kendi doktorum Mete hocaya yönlendirmişti. Sağolsun çok ilgiliydi ve en güzeli de hastane çok sakindi. Yakın olsam kesinlikle tercih ederdim