Grbt_dg ben de aynı durumu yaşadım o haftalarda, keseyi de alttan gördük kalp atışını da alttan duyduk. Bana da 2 hafta sonra gel dedi ama bi daha gitmedim kendisine. Gliforu ise ben gebelik öncesi kullanıyordum pkos ve insülin direnci için. Takibimi yapan doktor bıraktırdı onu bana, gebelikte önermiyoruz diye. Bir de tahlil yapmadan vermiş, çok garip geldi bana.