Ya bu doktorlari da anlamiyorum. Benim de ilk gebeligimde 4-5 kere bu sekilde lekelenmelerim oldu ama her defasinda doktoruma soyledigimde hemen gel dedi ve baktiginda hic bir sorun gormedi, onlem amacli progestan vermisti, ben bebegimi 12. Haftada kaybettim ama o hafta hiiic bir akintim agrim vs olmamisti, yani bu akintinin dusukle alakasi olmayabiliyor cogunlukla dusuk yapsan kirmizi gelir akintin zaten, panik yapma lutfen sadece bir an once doktora gidip kontrol ettir.