Merhaba arkadaşlar 18 haftalık hamileyim. Gece tuvalete gitmekten uyuyamıyorum.En az 5 defa gidiyorum bu da uykumu almama engel oluyor. Gündüz böyle bir problemim yok. Hamileliğin başından beri böyle. İlk aşağıda olduğu için baskı yapıyordum dedi doktor ama. Şimdi bebeğin yeri daha yukarda. Önümüzdeki hafta doktora gidicem. Acaba gebelik şekeri vs olabilir mi diye aklıma geliyor .Var mı bu durumu yaşayan