smyyanl1 ben hamileliği öğrenmeden önce bir hafta adet sancısı gibi sancı çekmiştim. Adetim gecikti hamile olduğumu öğrendim ve sancılar 20 gün boyunca şiddetli şekilde devam etmişti. Bi sorun olmadı ama. Bebek yerleşirken oluyormuş normalmiş içiniz rahat olsun 5,5 aylık olduk bile