Mavisinannesi2 Aylık gidiyorduk , kan tahlil sonucu alınacağı zaman
aynı hafta içinde yeniden gidiyorduk hem sonucları alırken hemde mingmzi görüyorduk, 32+4 dün kontrolümüz vardı artık 3 hafta da 1 e düştüm 35+4te yeniden kontrolümüz var sonrasında haftada 1 olucak ,normal doğum düşünüyorum artık kızımız ne zaman gelirse o zamana kadar kontroller olur