Siyahbeyaz03 Arkadaslar surekli tekrarliyor ilac fitil krem kullaniyorum biktim artik cocuk dusunuyoruz ama mantar engel olurmu siz evde nasil gecirdiniz :(
moom222 Siyahbeyaz03 cnm esininde gözükmesi lazım. Birlikte tedav olmanız lazım eşinden sana geçiyor ola bilir aynısını bizde ySadik bnde vardı eşime geçti bnde. Bİtti eşimden. Bana geçti sonra ikimizde ilaç kullandık çamaşırlarınızı doksan derecede yıka utule bol su iç
Poncikk10 Siyahbeyaz03 eşli tedavi gerekir sem iyilşmeden birliktelk olmuşsa eşinede bulaşmıştır bu enfeksiyon gebeliği etkiler tabi ve ilişki sırasında çok ağrı yapar sonrasndada kasık ağrısı çok olur bir süre ilişkiye ara vermelisnz doğal yöntemle geçmez antibiyotik ve fitil kullanmak gerekir
Siyahbeyaz03 Busr21 estagfurullah hayir esime bir tedavi uygulanmiyordu hep bana ilac verdi doktor soylesem esli tedavi yaparlarmiki
Busr21 Siyahbeyaz03 yani ben sanirim gecmese eşiminde doktora gitmesini isterim mantar çünkü cinsel yolla bulasabilen bir sey sanirim.. yani o tedavi olmadigi icin tekrarliyor olabilir
Ozgamzeoz Siyahbeyaz03 bende senin gibiydim 1,5 senedir sadece ben ilaç kullandım en son gittiğim doktor bana kültür testi yaptı ve eşimede ilaç yazdı bi kültür testi yaptır derim
Siyahbeyaz03 Sumeyye12012 evet ama geciyor gibi olup tekrarliyor :( bu arada kremin adi travogendi sanirim ama hepsi ayni herhalde
Sumeyye12012 Siyahbeyaz03 valla bilemedim aynı mı değil mi Mantarı tek iyi yapan ilaç krem yani travazol yeşil kutu diye biliyorum gerçekten fayda ediyor yani
HazelDerin Valla ben bu dertten en muzdarip olanlardanım bin türlü fitil ilaç sonucu geçiren tek şey sirke oldu ev yapımı doğal elma sirkesi başka hiç bişey geçirmedi .
moom222 Siyahbeyaz03 canm valla geciktirme ilaçla temizliyorlar içeriyi bnm ilk doktorum öyle yaptı fitil verdi sonra çok çekersin valla
moom222 Siyahbeyaz03 canm normal catala oturuyoruz ya muayene esnasında rahim içine bakıyor doktor alet yerleştirdi içeriye ilaç döktü sonra bana fitil verdi
Pemberuya Poncikk10 Bende tam olarak böyle oldu ilişki esnasında çok ağrım oluyordu ve dr sonra üromisin diye bir ilaç verdi biraz rahatladım ama sistit var dedi o da bu ay yine devam ediyor tekrar gitcem