Sumeyye12012 bigunanneolucak çok hafif silik var gibi canım ama iğne etkisi de olabilir bilemedim inşallah vardır
caganin_annesi bigunanneolucak iğnenin 12. Günü olmadan test yapmanızn manası yok çünkü iğne etkisi geçmemiş olur. Boşuna bu kadar test yapıp kafaya takmayın, takarsanız olmaz.
ipekveatlas ayy insallah vardırr benim çok bilgim yok burdan okuduklarımda 14. günde doğru sonuç verir diyolardı sanki öyle bisey var mı
Ysgl26 Gün iğne etkisidir. Çok erken yapmışsınız. En erken iğneden 12. Günde test yapmalısınız..inşallah bebiş vardır ama biraz daha bekleyin
Oznurkk bigunanneolucak 8.günde çatlatma iğnesinin etkisi devam eder. Biraz daha bekleyin inşallah gerçek pozitiftir 🤲🏻
55Sevda_ bigunanneolucak ay hadi insallah vardir canim 🤲benim de 5. Gunum catlama ignesinde cok merak ediyorum 🤲
minikcivcivim bigunanneolucak kuzu 8.ci gun de hayalet bir çizgi var 😍 ama 7 de silik bence iğne etkisi o günler bitmiş bence var artıcak gibi beta Yarın yine yapmalısın bence 🙈💋 Ben 10.cu gün öğrenmiştim hamileliğimi canim.