AselBol Kızlar bana iki gündür bişeyler oluor ama bu sancı mı kasılmamı nedir anlamıyorum,bebek hareket ederken böyle adet sancısı gibi ağrı ya da ishal olmuş gibi ve soğuk soğuk ter döküyorum bi an ama ağrı dayanılmaz bi ağrı değil öyle
deletedmom11 AselBol cnm yaLancı sancıLar doğmdan bir hafta öncede başlayabiLir hergün ara sıra ağrı sapLanır gider bebek kanaLa iner böyLeLikLe sonra gerçek sancıLar geLdğnde sancı sapLanır kasıkdan we beLden ben dizLerm yere yapışırdı kaLırdım öylece iLk sancılarda geçince kalkardım ayağa zaten iki gün sonrada suyum geLdi suyumun geLeceği günwe önceki gün sancıLarm hiç durmamıştı uyutmuyo ağLıyodm hep ama bunuda bi an ewwel doğurasım war çekerm nolcal
Vldn AselBol bende doktoruma sordum yalancı kasılma bebek oynarken olur dedi ama gerçek sancı bebek hareket etmiyorken olur kasıklardan başlar dedi bilgin olsn canım