Ben hemen ayağa kalkmistim ilk günden itibaren ama oturup kalkarken ameliyat yerim ağrıyordu o 1 hafta surdu neredeyse sonrası rahatlık çocukla ilgilenmekten unutuyorsun ağrının sizini zaten ama yinede kişiye göre değişir bu durum ama iyileşmek istiyorsan ayaga kalkıp bol bol yuremen gerek