İlk hamilelelgimde bebeğim 2 kilo 100 gr dı yani bi sıkıntı yaşamadım ben çok küçüktü herkes tutarken korkuyordu ama ben hiç korkmadı 40 bitene kadar toparlandı zaten sık sık emzirirsen ve gazını çıkarırsan gaz yapıcak şeyler yemezsen bebeğin çabuk toparlar canım benim 🥰 küçük doğan bebekler daha çabuk kilo alıyorlar