karamella_ Kızlar merhaba bebeğim makat gelişki en son 30 haftalık gittiğimde doktorum hala dönmebilir dedi 33 haftalık muayenem var doğum şekline bu sefer karar veririm yoksa bebiş düzelmesini mi bekler erken mi yani doğum şeklini söylemesi
Fulyaaa1 karamella_ 32 den sonra pek dönme şansı yok demişti doktorum bana ama son ana kadar bekleyenler var sanırım
Babybaby35 35e kadar bekledik, 35 ten sonra dönmesi çok çok düşük bi ihtimal dedi, sezaryen tarihi verdi doktorum. Dediği gibi de dönmedi zaten mecbur sezaryen oldum. Öyle ya da böyle sağlıkla kavuştuk
Anthing Benimde aynı durumum var 36+5 günlük hamileyim haftaya cumaya kadar dönmezse pazartesi sezaryen olacağım. Ki zaten o saatten sonra çok zormuş. Beklemeli miyim diye çok araştırdım ve beklemenin bi anlamı olmayacağını öğrendim. Yani bebeği de riske atmamak lazım. Kısmet böyleymiş 🤷🏻♀️ Yeter ki sağlıkla gelsinler🙏🏼
karamella_ Anthing Aynen öyle önemi yok benim için doğum şeklinin hayırla sağlıkla gelsin yavrum da dönse iyi olur şu herşey kısmet bakalım dualarinizi eksik etmeyin lütfen 🙏🥰