Mucizem_211 Başlıkta belirttiğim gibi 28+4 olduk şükürler olsun ama doktor bebeğin Transvers duruşu dedi dönmüyor bu durumu yaşayan var mı bebeğin yeri dar olduğu için hareketleri de kısıtlı bilgisi olan var mı nolur yazsın
Sevdaerdgn34 Bende 32.haftada gittim doktor bana bebeğin ters ama 2 aya yakın var doğuma ozamana kadar döner merak etme dedi Mucizem_211
1suranur1anne Mucizem_211 banada aynı zamanda dediler canım ama 36 haftaya kadar bekletiyorlar zaten ondan sonra doğumun hangisi olduğunu söylüyorlar
Mucizem_211 1suranur1anne geceleri hangi tarafa dönüyorum atıyor o yüzden uyuyamıyorum sağda kafası duruyor solda ayakları ondan sordum bu soruyor teşekkür ederim 😍
esmer3 Mucizem_211 33 e giricez bizim bebiş de transvers karnım dikdörtgen duruyor bakalım dönecek mi
Ozlem2206 Mucizem_211 bebeğin yeri henüz dar değil yeterli alanı var daha suyuda bolsa daha döner erken henüz ama benim 28de baş aşağıydı doktorum suyun gayet güzel döner daha demişti rahim ağzım kısalmıştı yani bu haftada zaten dönmesin henüz riskli oluyor daha çok erken neden böyle bişey istediniz anlayamadım
Mucizem_211 Ozlem2206 kafası inanılmaz sağ tarafta böbreğe yakın ayaklarıda solda o yüzden geceleri dönemiyorum hemen hemen hep sırt üstü uyuyorum o yüzden sormak istedim benim gibi olan var mı diye
Afro-dit Mucizem_211 son ayında dönen bebek bile var hatta doğum sancisindan dönen bebekte var şuan erken yeri dar olsada bebek bilir işini 😉😊
esmer3 Mucizem_211 dönerken nefesim kesiliyor valla bi tarafa uzun süre yatınca diğer tarafa desteksiz dönemiyorum
Hlse Mucizem_211 canm benım bebegım de transfer durusundaydı dogum yakın dondu kanala girdi tekrar cıktı transfer durusuna gectı ve o yuzdenn sezeryan oldum benım 40 haftam dolmustu yanı daha kucuk bebegın cok pozisyon degısır
Afro-dit Mucizem_211 sırt üstü uyumak doğru değil bebek ve Rahim belde bulunan ana damarlar baskı yapıyormuş ben sırt üstü yatsam nefesimin kesilmesine uyanıyorum
Hlse Mucizem_211 benım oglum un kafası solda ayakları sagdaydı uyuyamıyordum ama seninki daha kucuk doner aklına kotu bırsey getirme inan ben ilk gebelıgı de hersey den korkardım oglum 1 yasına girdi simdi 4 aylık 2 ye hamileyim benım oglum hep son dakikada transfer durusuna gectı mecburi sezeryan oldum cunku bebegım akıntıya gırmıstı sancım da cıktı bu dediklerim 40 haftalıkken yanlız seninki daha cok doner dogum pozısyonu nonu alır
Elfvli Mucizem_211 benim de 29. Haftada tersti 32 de gittiğim de dönmüştü. Henüz vakti var döner merak etmeyin. Dönmez ise de hayirlisi böyleymiş.