mrvcl9 kuzum zaten 3 veya 4 hafta sonra dogucan🤣🤣🤣😂🙈belki 37 den sonrada gele biliriz masallah bebişde gayet iyi bemimde öyleydi 35 de artı canım yanmaya başladı az cık suandada 37+2 olduk ama haffif acıtıyor canımı 8 gün sonra doktorumun demeaibe göre dogumumus