Gncakpr Kızlar merhaba hamilelik sürecince yolculuk yapanınız oldumu kayınvalidemler bunun bebeğe zarar vereceğini düşünüyor deneyimlerinizi paylaşırmısınız?
aleladebirmom Gncakpr ben de 9. Haftada 5 saatlik yola gitmiştim bi sorun olmadı. Çünkü gebeliğim riskli değildi. Yine de doktora sormanızda fayda var🤷🏻♀️
Lulikli Gncakpr 6-7 haftalıkken bilecik burdur, burdur çanakkale, çanakkale bilecik arası gezdim bi sıkıntım olmadı. Ama büyüdükçe Doktorum 4 saatten uzun yolculuk önermediği için uzak bi yere gitmedim canım.
mercimeginannesiiii Gncakpr Gebeliğiniz riskli değilse bir sakıncası yok diye biliyorum. Sonuçta at sırtında gidilmiyor öyle değil mi ? 🤣 Ben de 10 haftalıkken falan yolculuk yapmıştım. Bir sorun olmadı hatta çooook iyi gelmişti evden ayrılmak bulantılarım bile azalmıştı. Benim kv de öyle demişti hiç te takmadım gittim sanki bana yardımcı oluyor da gitme diyor. Bir kap yemek yap aç mısın tok musun diye sor o zaman bak aklıma geldi yine sinirlendim 😅
ipekveatlas ülke değiştirmiştim😂 3 gün arabada. tabiki riskli gebeliğim olmadığı için siz doktorunuza sorun
Gncakpr ipekveatlas son muayene de üç tane düşük iğnesi başladı fakat bebeğin sağlığıyla ilgili net bi bilgi vermedi daha çok küçük bsy söylemek için erken dedi .
Gncakpr aleladebirmom son muayene de üç tane düşük iğnesi başladı fakat bebeğin sağlığıyla ilgili net bi bilgi vermedi daha çok küçük bsy söylemek için erken dedi .
Mehtapca06 Ben hamileliğim boyunca oradan oraya gittim hemde kah kendi aracımla kah otobüsle hiç bir cacık olmadı 😂
Gncakpr mercimeginannesiiii a yok benım kayın valıdem gerçekten çok iyi eltım yolculukta düşük yaptığı için benımde yapmamı istemiyor korkuyor.
selmabttl3 Gncakpr o zaman riske atmaya değmez bence dikkat edin yolculuk sonuçta her yerden uzak bir noktada birşey olsa pişman olursunuz doktora mutlaka sorun mecburi bir yolculuk yapmanız gerekiyorsa
Gncakpr selmabttl3 aslında mecburi değil ama kayınvalıdemlerle yaşıyoruz eşimle çok vakıt gecıremedıgımız için böyle bi kaçamak düşünüyorduk son muayenede doktorun iğne başlaması biraz korkuttu benıde açıkcası birde tuhaf bı doktor ben zaten ilk defa anne oluyorum anlatsan adam gibi ölürmüsün 🙄
Gncakpr ipekveatlas korkudan bsy yapamıyorum zaten birde hamilelik hormonları sürekli ağlayasım geliyor😢
mercimeginannesiiii Gncakpr Maşallah Allah bozmasın 🧿 Doktorunuz bence en doğru kararı verecektir ☺️❤️
Gncakpr mercimeginannesiiii teşekkür ederim 🙏 doktorda iş yok zaten çıldırtıyor benı eşimle beraberlik sonucu akıntı içinde kan geldı bunu söyledim salak adam sormaya fırsat vermeden iğne başladı😔
selmabttl3 Gncakpr ay bazı doktorlar öyle ya sinir 🙄başka bi doktora daha git belki o daha iiyi ilgilenir üç tane düşük iğnesi kanaman olduğu iiçin mi verdi
Bsraoztop Gncakpr doktorunu mu değiştirsen acaba ilgisiz doktorlardan nefret ederim.. nedenini Bi söyle sonra ne başlıyosan başla..
Saelif Gncakpr kac ayliksin ben hamileymisin trabzona gttim trabzonda ogrendim hamile oldugumu doktora gttim 6 haftalikdi geri istanbula donus yaptim bise olmadi cok sükür 🥰🤲
Gncakpr Saelif 9 haftalık hamileyim canım etraf çok etkiliyor benı birde düzgün bir doktorumuzun olmaması