Ahg Merhaba 5 haftalık hamileyim geçen hafta ilk tahlil verdiğimde progesteron 26 çıkmıştı betam çok güzel yükseliyor ancak bu hafta progesteron 20ye düşmüş böyle bir şey yaşayan var mı tedirgin oldum
SimgeTuna Ahg Doktor bir şey dedi mi peki benim doktorum 20nin altında ise progestan başlıyorum demişti, 10du benim
Ahg Bebeğin tutunmasını sağlayan hormonmuş sanırım acilde vermiştim kan orada bakıldı doktor randevum gelmediği için ona soramadım
Ahg Beta ile birlikte baktılar progesteron da baktırmak istiyorum derseniz bakarlar sanırım sağlık ocağında veya acilde
ipekveatlas beta normal yükseliyosa bence buna takılmayın ben hiç böyle bi değerime bakıldığını hatırlamıyorum 😂
Princessmami Beta düzgün artıyorsa düşük riskini göstereblir progesteron düşüklüğü dışardan takviye verebilir progestan hapı
Olumluanne Progesteron bebeğin tutunmasını sağlıyor. Beta güzel yükseliyorsa, progesteronun önemi yok demişti bir doktor ama şu an takip eden doktorum benden de istemişti. 4+3 iken.
Ahg Olumluanne 28 Aralık 25 30 Aralık 82 3 Ocak 950 8 Ocak 7000 çıktı betam 2 -3 kat arttı progesteron 26yla başladı sonuncusunda 20ye düşmüş
Olumluanne Ahg süper, gözün Aydın o zaman, kafana takma, gerekirse progesteron vajinal uygulama ile ekler doktorun. O kendini kurtarmış. 7000 lere kadar gelerek.
Ahg Olumluanne inşallah sağlıkla kavuşuruz hepimiz ilk hamilelik olunca insan her şeye korkuyor elinde olmadan 😊