Elifmk Selam kızlar , doğum şekline karar vermeye çalışıyorum . Normal doğum çok istiyorum . Tek endişem bel fıtığımın olması . Bel fıtığı olup normal doğum yapanlar var mı aramızda ?
Limonveannesii Elifmk ben değil ama arkadaşımın da bel fıtığı vardı ameliyat falan olmuştu daha önce bel fıtığından doktoru normal doğuma izin vermedi sizin durumunuz ne boyutta ve ciddiyette bilemiyorum kesinlikle doktorunuzla ortak karar alın hem kadın doğum doktoru hemde bel fıtığı teşhisi koyan doktorunuza danışın 🙏🏻 sağlıklı doğumlar
Elifmk Tecrübeli anneler yorumlarınızı paylaşır mısınız lütfen :( çok kararsızım ve endişeliyim deneyimlernizi paylaşırsanız çok yardımı olacak 🙏🏻😇
SutlacimiYedimmiBen Üstte kalsin bilgim yok ama yapanida duydum fitik dercesine göre degisiyor sanirsam
Elifmk Limonveannesii çok teşekkürler 🌸🙏🏻 ben ameliyat olmadım ama bel fıtığım var 2-3 yıl oldu . Kesinlikle haklısınız doktorumla konuşuyoruz ama ben anne tecrübelerini de merak ettim . Sevgiler ☺️