Aycinkk
Merhaba ben 17 haftalık çift yumurta ikizlerime gebeyim 2 gündür karnımda yoğum bir şekilde sertlikler oluşup kayboluyor kitle gibi dokunduğumda çok kısa sürede düzeliyor sancı yok ama sanki karnım oraya doğru çekiliyor sonra düzeliyor .acaba bunlar bebeklerin dönüşünden kaynaklı mı yoksa kasılma mı tecrübeli annelerimizden bilgi rica ediyorum