Busraselcuk 2 ay önce sezaryan ile doğum yaptım. 43 gün lohusa kanamam sürdü. Dün 2. Ayımdı ve adet oldum ama saatte bir pet değiştiriyorum şuan depent taktım yaşayan var mı ?