Guness24444 Reglım 1 hafta gecikti ama kan testinde de idrar testinde de negatif çıktı hamilemiyimdir??
litfenama Guness24444 bunu kimse bilemez. Reglin gecikmesi normal bir durum. Geç döllenme sürekli olan bir durum değil ama o da olabilir. Biraz daha bekleyip testi tekrar edebilirsiniz.
GamzeDurmus Guness24444 kanda da negatifse negatiftir canım kadın doğum doktoruna git istersen adet söktürücü versin
Aleyna_Muzaffer Hayır benimde 1 hafta gecikti kan test yaptım çıkmadı 15 gün sonra test yaptım 2 çizgi çıktı kanda verdim ondada çıktı beklemeden sakın söktürücü falan içme bence