minik4550 2 ci hamileligini yasayanlar en erken nezaman hissettiniz hareketleri nasil biseydi 🥰 bide 14 haftada erkek dedi degisme olasılığı varmidir
Yesim619 minik4550 yanılma payı olabiliyor genelde ben 17 haftalık Ken öğrenmiştim erkek olduğunu ama daha sonra dan ayrintiliyada girmiştim ilk gebeliğim de
Cizi-kraker minik4550 16-17 haftalıkken hissettim canım çok erken tahmin etmiş doktorun iki testine göre dediyse yanılma olmaz ama ultrason a göre dediyse değişebilir
Ersibneh minik4550 benim de ikinci hareketlerin daha yeni yeni hissettim 20.hafta da cinsiyeti de 19 da net belirlendi
Sblkayaa 17.haftamda hissetmeye başladım ben hareketlerini bizim cinsiyet 12+4 ken kendini belli etti bir daha değişmedi.
minik4550 Cizi-kraker ikili testte renklide bakıp söyledi kızımdada 14 15 haftada söylemişti ama ne bilim eşime supriz balon patlatcam o yüzden sonra degsiirmi diye 😅🤗