Ebissss melekzehra yaa maşallah bende geçen ay 11 inde oldum bekliyorum. Bakalım nasip şuan enfeksiyon tedavisi görüyorum ama 😞olan var mı bilmiyorum enfeksiyon var iken
melekzehra Ara ara mide bulantısı birazda halsizlik gibi 7 aylık kızım da var belki ondan da olur bu şikayetim
melekzehra Ebissss bnde idrar yolu enfeksiyonu vardı şuan antibiyotik bile kullanamıyorum bol bol su iç dedi doktor kaşıntı için gittim doktora bide adet olmadım şüphelendim test yaptım teste silik çizgi çıktı doktor kanıma baktı beta hcg ye 920 çıktı yarın tekrar gidecem
Ebissss melekzehra ben bir hafta önce gittim kanama yakın dedi o zaman bebeğin oluşu belli etmediği için mi yoksa regl olacağım için mi bilmiyorum antibiyotik kullanıyorum maalesef 😑
busrabostanci melekzehra merhaba idrar yolu enfeksiyonu icin nioli yağı kullanın bir çeşit dezenfektan ben öyle kurtuldum
melekzehra Ebissss kese yine gözükmedi beta artmış rahim kalınlaşması devam ediyormuş Cuma günü yine gidecem