Simay1905 ikili test için geç kalmışım 3lu testten se 4lu daha iyi bilgi veriyormus. Ama kafama su takıldı sadece detaylı ultrason a girsem yine Allah korusun bse varsa bebekte belli olur mu?
Gulsummldr Simay1905 ben ikiliyi yaptırmadım. İsteğimle. Dörtlüyüde yaptırmadım. Şuan detaylıya girecegim. Sanırım 4lüye girerseniz detaylıyada girersiniz. Çünkü detaylıda çocugun tüm organlarına da bakılıyo. 4lü down testi sadece diye biliyorum.
Melhaercan Genelde 2 liyi yaptırmayan çok ayrıntılı herşeyini gösteriyor tek tek ama iyi biyere giderseniz
Bal Detaylı ultrason bebekte ne varsa herşeyi gösteriyo diye biliyorum canım bende daha 3 lu 4lu taramalara girmedim direk detaylı ultrason yaptır dediler ama bilen annelerimiz daha iyi yardımcı olurlar.
dlaragur 2li testin zamanı geçince 3lüyü yaptırabiliyorsun, sonrasında detaylıyı yaptırırsın. Arkadaşımın doktoru geç kaldığı için 3lüye yönlendirmişti. 2li 3lü testlerde Allah korusun çocuğun down sendromlu olup olmadıgına bakıyorlar, detaylıda iç organlarını kemik yapısını vs. inceliyorlar.
Simay1905 Aslında şunu sormak istedim .detayliya zaten girecem çünkü o çok önemli ama 4lu teste girmeden de detayli ultrason down sendrom olup olmadığını gösterir mi?
Papatyaanne Ben ikili testi yaptırdım çok şükür bişey çıkmadığı için doktor 3 e gerek duymadı bugün öğleden sonra saat 15:00 de detaylı ultrasona gireceğim umarım herşey yolunda gider korkuyorum biraz 😔 sizlerede Rabbim yardımcı olsun inşallah
Simay1905 Papatyaanne korkma inşallah herşey yolunda gider temiz çıkar Allah'ın izniyle. Teşekkür ederim canım aminnn
Simay1905 [bilinmeyen] yok ayrıntılı zaten yapicam da ben acaba 4luye gerek varmı detaylida belli olursa gerek yok belki diye düşündüm .