Gagi kubr_pak allah kurtarsın bacım 😂 bence daha kolay olur bi seferde kurtulursun ilerde oyun arkadaşı derdin olmaz. Ben çok uğraştım peşi peşine olsun diye ama nasip olmadi. Araları 1 yaş olsun istiyordum. 3 yaş oldu.
kubr_pak asyaninanneyim Aslında beklemiyorduk, bize de sürpriz oldu ama ben hep araları yakın olsun istemiştim 🙏🏻
kubr_pak Gagi Bende hep yakın olsun istemiştim, sürpriz oldu ama iyi ki oldu tekrar korkum sezeryan oldum inşallah zor geçmez 🤔🙏🏻
Zeytin20 Gagi sizin doğdu mu 2. Nasıl peki anlaşabiliyorlar mı? Benimde oğlumla kızım arasında 3 yaş 3 ay olacak. Kıskançlık oldu mu?
Mervexxxx Gagi benimde 3 yaş olcak ikisi arasında, kolaylıkları zorlukları neler bahsedebilir misiniz
Afro-dit kubr_pak Allah gönlüne göre nasip etmiş canım Rabbım hayırlı sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah
Mavisinannesi2 kubr_pak arası yakın olsun istiyormuşsunuz Allah gönlünüze göre vermiş hayırlı olsun inşallah büyük kızım 2 buçuk yaşında doğuma 3 oluyor ben cesaret zor ettim 10 kere düşündüm düşünmezken hamile olduğumu öğrendim nasip bu işler kuzum🤭😂
Pnr_2021 kubr_pak oğlum 10 ay 7 günlük bende 19 haftalık hamileyim ve ilki sezeryan idi bende korkuyorum ama takdir Allah’ın
kubr_pak Pnr_2021 Rabbim kolaylık verir inşallah, doktorun bir şey dedi mi peki erken yada sıkıntı olur gibi ?
Pnr_2021 kubr_pak kendine dikkat et. Risk illaki var son haftalarda dikiş yerin acır dedi ama koruyan Rabb’im tam tevekkül edip dikkat ediyorum
Rnaa Bende kızım yedi aylıktı ikinciye hamile kaldım şimdi 35+1 günlük ogluma hamileyim çok az kaldı 🤭 sizinkide hayırlı olsun
Livan kubr_pak ay benimde en çok hayalim bi an önce şunu doğursamda hemen bida olsa ikiz gibi büyürler 😂
Cansel22 Pnr_2021 çok haklısınız kızım 2 yaş 5 aylık şuan yeniden hamileyim 32 haftalık ve ağrıdan bazen yatamıyorum dikişler gerçekten ağrıyo