meraba arkadaslar ben 31 haftalik hamileyim karnim one dogru duyor ama cinsiyeti kiz annem cevrem erkek gibi deyip duruyor hep com takiyorum yani kalcalarim falan cok buyudu ondamda onde duruyo gibi geliyor bana detayliyada girmedim gittim hastenede denmedi sonra yaptirmak isteyince gecti haftasi falan okuyorum cok aklima twkiliyor erkek olusa bide herseyi pembe aldikm bide nekadar elmiyacagim prmbr desemde sirf bu yuzden yoksa kiz erkek fark etmez sizce bu karin mesalesi ne dar dogru yaa