denizmanzarasi pii bende ne ara kanamalar neler neler olurdu pco da var ikinci bebeye yanlışlıkla hamile kaldım şubata nasipse doğum kolay kolay çocuk olmaz senin dedilerdi gördük. Demem o ki nasipse her türlü o oluyor ama şöylede bir şey var ara kanama tehlikeli bir şey muhakkak bir doktora görünün ben max 6 ay arayla sürekli kadın doğum takibindeyim daha evlenmeden öncesinden beri