Kızlar çatlarım zaten vardı hatta harita gibiyim kırmızı olmayan yer yok diyebilirim. Son 3 gündür gene kaşınmaya başlıyo uykuda istemsizce kaşıyorum ve gün içinde de zaten çatlak var nesini koruyim diyip gene kaşıyorum. Alerji gibi oldu çatların arası tekrardan yırtılıyo ve canım acayip yanıyo. Aynı durumda olan var mı? Varsa napam? Bebe yağı vazelin falan sürüyorum onun dışında?