Zarifhnm1 evet 5.haftadan 25.haftaya kadar kullandım devamlı. Bırakmaya çalıştım bırakamadım. Ben de bağımlılık yaptı sandim ama değilmiş. 25.haftada bulantim kendiliğinden geçti ve bıraktım. İlk başlarda günde 4 defa içiyordum. Yavaş yavaş 3e 2 ye düşürdüm. En son geceleri 1 tane alıyordum. Bi anda bıraktım. Öyle bağımlılık yapmıyor korkma. Aman bulantin devam ediyorsa iç nasıl olsa zararı da yok