Kızlar dün kendimi çok kotuu hissediyordm boğaz ağrısı baş ağrısı vucud ağrısı test yapıldı ve pozitif .dogumumada çok az kaldı nts de sancılarım çıkıyordu zaten ben şimdi napicam devlet hastanesine gidiyordum doğum için .beni hemen doguma alırlar mı yoksa bekletirlermi bu şekilde .lütfen duanızı eksik etmeyin🙏🙏🙏☹️