Paresi doğum yapalı bir ay oldu 34 35. Haftalarda başlamıştı kaşıntılarım psikolojimi bozacak derecedeydi, kendi doktorum kaşıntı kremi vermişti hiç etki etmedi tekrar kan testleri yapıldı temiz çıkınca cildiyeye yönlendirdi orda kortizonlu krem başladık geçmezse içerden tedaviye baslicaz hap vericem dedi ona gerek kalmadı şükür krem yeterli oldu faydasını gördüm