Deletedmom154 sıvı kaybı fazlaysa acile gidip serum desteği alman lazım bol su iç yedigin ictiginden de olabilir üşütme de olabilir enfeksiyonunda olabilir nedenini bilemeyiz burdan ama hastaneye gitme ihtimali varsa ihmal etme bence ishal olunca gidiyorum sıvı desteği almak için