kızlar üşütmüşüm nüyük ihtimalle dünden beri öksürüğüm vardı hafifledi ateşimde yüksek değil sadece 2 gündür belim ve başım fena ağrıyo yani diorum son haftamda olsam kesin doğurmuştum 13 3 haftalığım tad koku hepsi var elhamdülillah eşimde rahatsızdı onynv1 gün sürdü ıhlamur taylot fln yaptım ama belim 2 gündür ağrıyo bebeğe bişey olur düşer dite korkuyorum doktora girsrm ağrı kesici serum veya başka biley verir mi ölüyorum uyku nedir bilmiom 2 gündür
😢😢😢😭