Kizlar suyum geldi sancim var ama yeterli değil dogum için dedi açılma hiç yok akşama kadar bekleyeceksiniz dediler böyle devam ederse suni veririz dedi doktor yatış istedi ama yoğun bakım ful dolu bekleyin boşalınca alicas dediler saat 10 dan beri bekliyorum suan 4 saat oldu hastanede sanciyla bekliyorum sancılarım artıyor dua edin lütfen önerilere açığım endişe var biraz