KiymetUzr Ben de 5+3 günlük hamileyim benim de bugün başladı kahverengi lekelenme. Tüp bebek benimkisi. Progestan dex kullanıyorum günde 2 defa, onu günde 3e çıkarttı doktorum ama inanılmaz belim ve kasıklarım ağrıyor her an adetim başlayacakmış gibi hissediyorum özellikle wc ye gitmeye korkuyorum. Cuma günü kalp atışını duymaya gidicem inşallah o güne gelebilirsek hayırlısıyla