Selamlar kızlar bugün acilde nst ye gireceğim 39+6 yız hissettiğim herhangi bi sancım yada belirtim yok suni ile doğumu başlatmalarını isteyeceğim. Süleyman Yalçın şehir hastanesine gidiyorum varmı herhangi bi öneriniz hastane için normal doğumda refakatçi almıyolarmış bildiğim kadarıyla 😒