Ozlem_oren4850 38+2 yim ve belimde kasıklarımda ağrı var her 10 dakikaya bir şiddetleniyo ne yapmaliyim
Melek_29A Ozlem_oren4850 benimde var suan ama sureyi tutamıyorum sanki hiç geçmiyor agri sadece şiddet artip azalıyor sizde durum nedir naptiniz