ozmus Kaçıncı hafta doğuracağınızı hissediyorsunuz 🤭🤭🤭 benim içine 37-38 arası doğuyor şu anda 35+5 iz 😊😊
Sertbas41 ozmus ay bende 38 de doğurmak istiyorum ne çok erken ne çok geç olsun istiyorum tabi sabırsızlıkta var şuan 35+1 haftalığız
Livaninannesi ozmus 36+1 bnm de bı hafta daha dursun sonra gelebilir sıpa çalışmalara başlıcm sAli günü randevum var bakalim
RHMYT ozmus 35+2 deyiz. Sezaryen olacak ama 39a doğru sezaryen yaparım dedi doktorum. Net tarih yok. Bekliyoruz.
Edanurkeles Ay bende 35+1 az önce aniden aşırı sancı girdi gaz sancısı mı anlamadım heran herşey olabilir 😂
SuY Eri9999 siz mi o tarih istediniz yoksa genelde hangi tarihleri veriyorlar. Biz şuan 35+3 deyiz 🐣 normal istiyorum ama sezeryan olacak sanırım dobişkom yan duruyo 🤣
Sertbas41 Edanurkeles hiç iyi gitmiyor valla 😂 çatı kemiklerim çok ağrıyo penguen gibi yürüyorum 😂senin durumlar nasıl gidiyo 😀
annembabam ozmus biz de 36🌺ama da 37 38 doğuyor . Nitekim ben de 9 aylık doğmuşum , kızım da erkenci olacak gibi 🐣
Edanurkeles Sertbas41 valla aynı öyle böyle bi şekilde gidiyor işte bi hemen doğsun istiyprum bazen de biraz daha yatıp keyif yapayım hemen doğmasın diyorum 😂
asyaninanneyim ozmus bende 35+6 banada 37 gibi geliyo dogurabilmek icin elimden geleni yapıyorum. 2 cm acılmam var 2 haftadır ama tık yok 😂
asyaninanneyim ozmus canım herşeyi yapıyorum 2 cm acılmam var az önce de egzersiz yaptım korunmasız cinsel ilişkide cok fayda ediyormuş bakalım artık