Ozge Merhaba kızlar bu ara forumda böyle yaşa göre cinsiyet hesaplama şeyleri gördüm. Nasıl oluyor diye baktım. Rus takvimi diye geçiyor bazı yerlerde bazı yerlerde de kan yenileme diye geçiyor. Birkaç site otomatik hesaplıyor. Bir tanesini paylaşayım. Bakın sizinkinin cinsiyeti ne?❤️ Benimki erkekmiş🥰 ⬇️ https://www.gebelikicin.com/hesaplamalar/rus-takvimi/
Ozge RumeysaNur34 hadi ya 😅 benim çin takvimine göre de erkek ama bakalım daha 11.haftaya yeni geldik 😂
Eri9999 Ozge ben cinsiyetini ögrenmeden bütün siteleri gezdim hep kız çıkıyordu belirtilerim de o yöndeydi 13 haftalıkken ogluşumun olacagını ögrendik cok az kaldı kavuşmamıza rabbim hayırlısını nasip etsin 🧿