Bebekte aşağıda mi? Benim sürekli kaşık ağrım vardı Detaylı ya gidince fark etti Dr. 32.haftaya kadar günde 15 dan fazla ayakta kalmak yok dedi. 3 haftadır rahat hareket edebiliyorum. Doktorunuz ne dediyse o dur. Bazen bebisler sürekli dönüyor 5 dk önce baş aşağı olan 5 dk sonra yukarıda olabilir 😂