Kizlar merhaba. Adetimin 21.ci günü yumurtlama gördüm.29 Aralık yani. Yumurtlama gördüğün üzerinden 3 gün geçtikten sonra pembe bir lekelenmem gelmişti. Ve ayriyeten yumurtlama olduğu günden beri goguslerim çok şiş ve ağrıyor dokunamıyorum arada bir kaşık ağrım oluyor. Yalnız 3 gündür çok karnim ağrıyor özellikle bu gün. Acaba bu hamilelik belirtisi mi bu sekilde yaşayan var mı? Bu gün adet günüm normalde henüz olmadım. Bir de bu ay rahim filmi çekildim ondan mı oluyordur bu ağrılar acaba ? Hiç bu kadar ağrı olmadi. Geçen ay adet olduğumda bile karın ağrısı yaşamadım.