Benim de 6. Hafta da başladı 1cmlik bir kanama alanım olduğu için iğne oldum ama ilk ultrasonlar da hep iki kese gözüküyordu o yüzden normal dendi. Ama yeni gittiğim doktor sadece bir kese var dedi. Lekelenmem hala devam ediyor haftaya gene iğne yapılacakmış.