Doğum yapalı 4 ay oluyor ilk günler yazmaya yeltendim ama hep bi işim çıktı malum annelik zor zanaat 😜 herkesin hamileliği doğumu çok farklıymış önce onu bilelim güzel anneler. Ben hep okuduklarım dinlediklerim gibi bişey olur diye şartlamıştım kendimi aşırı ağrılarım olacaktı, dayanamayacaktım hüngür hüngür beni sezeryana alın siye yalvaracaktım sözde 😂😂 neyse doğumdan bi hafta önce doktor çatı muayenesinde sıyırma yapmış benim o zamandan beri aşırı yalancı sancılarım başlamıştı hatta doktor önerisiyle son iki hafta her gün ilişkiye giriyorduk ilişkiden sonra düzenli bir şekilde 4-5 saat sancı çekiyordum doğuruyorum sanıp hastaneye bile gitmiştim. Neyse cuma günü kontrolüm vardı yine doktor muayene etti bir cm açıklığın var bebek kanalda değil ama bu hafta ya da haftaya doğurursun sen dedi. Neyse akşam oldu yemek yedikten sonra eşime hadi erken yapalım da gece sancı çekmeyeyim uykusuz kalıyorum dedim 😂 tam bir görev bilinciyle artık. İşte ilişkiden sonra 8 gibiydi benim yine yalancı sancılarım başladı. Eşim de oyun oynuyordu yaa dedim sen bana doğumda nasıl destek olacaksın ben kendimi kaybedeceğim bana nefes egzersizlerini falan hatırlatman lazım hiç bişey bilmiyorsun dedim. O da açtı video izledik birlikte masaj teknikleri nefes egzersizleri falan. O yalancı sancılara bile o kadar iyi geldi ki izlediklerimiz. Neyse işte 2 ye kadar çektim sancıları bi sıkıntı yoktu. Sonra birden şiddeti artmaya başladı dedim gelecek galiba 3 gibi hastaneye gittik beni nst ye bağladılar sancılarım çıktı. Doktorumu aramışlar gözleme odaya alın ben sabah gelip bakacağım diye. Ama yatış yapmadılar eşyalarımı falan çıkaramadım odaya başta. Sonra sancı çekerken kanamam oldu ordaki ebelere gösterdim ped gibi bişey verdiler nst ye bağladılar. Başımda duran ebe vaav çok iyiysin sancıların çok şiddetli ama çok iyi kontrol ediyorsun dedi baya motive oldum 😂 sonra 6 gibi yavaş yavaş suyum gelmeye başladı yatış yapılsın dediler. Ama kimse açıklığımı kontrol etmiyor bu arada doktor gelip kendi bakacakmış. Ben ara ara gidiyorum doktor ne zaman gelecek benim sancılarım çok biri bana baksın kendi kendime doğurucam falan diyorum gülerek ebelere. Onlar da ıkınman gelirse haber ver dediler. Saat 8.30 gibi tam nöbet değişimi sırasında bütün ebeler hemşireler masadayken biri bana baksın yaa benim ıkınmam geliyor yavaş yavaş dedim. Ebenin biri de yok yok kakandır o doğum suratı bu değil var daha dedi. Ben de ne biliyorsun belki acı eşiğim çok yüksek diye güldüm yine baktıramadım. Artık 9.30 oldu saat doktor yok aradım özel numarasından neredesiniz ben çok kötüyüm epidural istiyorum dedim. O da 15 dakika duşa gir 15 dakika merdiven in çık ben geliyorum epiduralini yaptırıyoruz dedi. Duşa girdim biraz belime su tuttum derken yine bir ıkınma geldi tutamıyorum ama. Eşim hemen ebeyi çağırdı ebe geldi kontrol etti bi saniye dedi gitti doktorla konuşmuş herhalde hazırlan doğumhaneye gidiyosun bi de orda kontrol edecekler 9 cm olmuşsun dedi ben şok bir kalkışım var yataktan ceylan gibi hemen yüzüme gözüme bişeyler sürdüm elbisemi değiştirdim seke seke ebeden önce indim 😂 orda da kontrol ettiler su kesem tam patlamamış, bebek de biraz yukarıda diye odaya yolladılar çömel kalk falan yap dediler ama hiç halim yok artık uyumamışım sancım var oturduğum yerde iki sancı arası dalıyorum. Yukarı odaya çıktığımda ordaki hemşirelere ebelere bakıın ben size demiştim acı eşiğim yüksek diyr doğuruyorum iştee diyorum gözlerim dolu dolu ama 😂😂 sonra ıkınmamı iyiycr kontrol edememeye başladım bu sefer gerçekten doğurmaya doğumhaneye indik çıktım çatala zor tutuyorum kendimi doktor geldi sonunda ooo hızlı açılmışsın beklemiyordum falan diyor neredesiniz siz kimse bana inanmadı diyr söyleniyorum. Altıma bişeyler serdiler su kesemi patlattı bi çubuk gibi bişeyle sonra gittiler kaldım odada tek başıma sancı geldikçe ıkınma geldi ben de tutamadım kendimi Allahtan bi ebe duydu ıkınmalarımı da koştu dur dedi bebeğin başı gözüküyor sakın ıkınma doktoru arayalım ben de zaten hissediyorum çıkacak şimdi siz doğurtun boşverin doktoru hadi diyorum olmaz diyolar kesik kesik nefes ver falan dediler doktoru bekledim o halde neyse çok geçmeden geldi de biraz bekle dedi yağ falan bişeyler sürdü bebeğin kafasının vajinayı genişletmesini bekliyormuş, sonra nefes al ıkın dedi başı çıktı bi daha al ıkın dedi vücudu çıktı, çıkar çıkmaz ohh beee sonunda dedim asla bağırmadım ağlamadım içimden gelmedi yani 😂😂 biraz yanma hissi dışında çıkarken büyük bir acı olmuyor gayet tolere edilebilir. Sonra bebeği karnıma koydular ıyy dedim bu niye vıcık vıcık çok iğrenç ve aynı babasııı gülüyorum ama asla duygusallaşamadım hep izlediğim videolarda anlatırken bile ağlıyorlardı ben de hep öyle bi an bekledim ama gözlerim bile dolmadı 😂😂 sonra babasını çağırdılar fotoğraf çektiler falan. Bebeği götürdüler kontrole ben de diyorum of çok yırtığım var galiba yanıyor baya dikiş atacak mı çok korkuyorum diyorum ebeye 😂 ebe de uyuşturur merak etme acımayacak diye teselli ediyor doktor bi baktı ayy hiç dikişin yok inanmıyorum doğum dediğin böyle olur sen her gün ilişkiye giriyordun dimi dedi ben de evet dediğiniz herşeyi yaptım, belli çok güzel bi doğum oldu dedi. Sadece sonunda elini sokup şöyle içimde bişeyler kalmış mı diye baktı doğumdan daha ürkütücüydü 😂😂 ama geçiyor hepsi yaa hiç korkmayın beni çok korkuttular hiç bişey korktuğum gibi olmadı hep en kötüsünü düşündüm ama en güzelini nasip etti Rabbim. Mesela hayalim doğumhaneden bebeğimle yürüyerek çıkmaktı. Hasta bakıcı dependi giydirdi ben iyiyim kendim kalkmak istiyorum dedim elimden tuttu başım falan dönmeyince bebeğimi yan odadan almaya gittim kucağıma aldım ve bir kat merdivenlerden yürüyerek kızımla çıktım 😍 Benim hikayem böyle umarım sizler de sağ salim ne şekilde olursa olsun bebişlerinize kavuşursunuz. Doktorunuzu tanıyın isteklerinize göre seçin ve ona güvenin. Elinizden geleni yapın gerisine de tevekkül edin Allahın izniyle her şey güzel olur 😊